wtorek, 11 stycznia 2011

Volkswagen T1 Samba Bus tribute to Jimi Hendrix - WIP

Volkswagen T1 Samba Bus tribute to Jimi Hendrix


 Nie jestem wprawdzie hipisem, ani tym bardziej pacyfistą, ale jako rockowy gitarzysta, coś tam jestem Jimiemu winien :) Van będzie w klimacie Hippie Flower Power z Hendrixem jako motywem przewodnim, oczywiście bryka będzie stara i przerdzewiała. 
Jest to mały wyjątek, ten blog nie powstał w celu pokazywania modeli. Projekt w toku.  

Karoseria w 80% gotowa , podwozie 90% i pierwsze malowanko. 
Żeby nie było, że nic się nie dzieje.
Najprostszy etap malowania, czyli pigmenty, pigmenty
i jeszcze raz pigmenty :)

Podwozie pomalowane tak dla sportu (nie będzie go widać) ale, że jest to blog "techniczny", przyzwoitość wymaga by zrobić i pokazać.
  Wykonanie: 
 - na surowy model położyłem szpachlówkę i zrobiłem fakturę.
 - po wyschnięciu pokryłem czarnym podkładem
 - nałożyłem pigmenty rozpuszczone w Pigment Glaze Medium - Vallejo 26233 - to samo
   co specyfik MIGa - ta sama objętość za to połowa ceny. Zawiesina była "wodnista" 
   pozwala to na kładzenie cienkiej warstwy i nie zamazanie faktury.
 - gdy wyschło pomazałem suchymi pigmentami 
 - na koniec dodałem zacieki rozpuszczonym pigmentem z dodatkiem farbki Grease&Oil 
   z serii vallejo train color, ale można to zrobić czarnym/ciemnym  pigmentem 
   rozpuszczonym w sidoluxie  albo i na sto innych sposobów :).

2 komentarze:

  1. No to siadam i patrze. Bedzie sie dzialo. Powodzenia. Pozdrawiam
    Siara

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie robię listę części do poprawki/wymiany. Projekt wizualizacji mam prawie gotowy, tylko te cholerne kwiatki ;)
    Dzięki, postaram się, by było w ogóle co oglądać :D.
    Pozdrawiam Rafał

    OdpowiedzUsuń