wtorek, 5 października 2010

Rusty barrel

Witam!
Kompletnie zardzewiała beczka z wżerami i dziurami - czyli totalna moc rdzy ;)
Bez zbędnego gadania, co było użyte do zabawy.  
  Beczka skala 1:35 - german fuel drum set - Tamiya.
  Szpachla akrylowa - Wamod
  Pigmenty - Vallejo
  Pigment Fixer - MIG
  Pędzelek ze sztywnym włosiem - no name
  Mini szlifierka 

Na początek mini szlifierka i frez "dentystyczny", moja ulubiona zabawka.
Za jej pomocą robimy wżery w poszyciu beczki oraz dziurę.


Beczka nabrała "zmęczonego" wyglądu. Teraz czas na szpachlę Wamodu. Nakładamy cienką warstwę na lekko zwilżoną wodą beczkę. Po chwili gdy zaczyna przesychać stukamy szpachlę pędzelkiem w celu uzyskania porowatej faktury.

Beczka wygląda jak ochlapana wapnem na budowie. Gdyby ktoś taką potrzebował, to ma gotową :) Przechodzimy do ostatniej fazy - pigmenty. Tym razem poszedłem na łatwiznę i użyłem Pigment Fixera. Zmoczyłem nim beczkę i nakładałem pigmenty. Pierwszy poszedł rdzawo czerwony, potem brązy i czerń. Po podeschnięciu pomazałem jeszcze trochę na sucho i gotowe. Rdza zjada beczkę ;)


powyższa sekwencja zdjęć, pokazuje jak kręcić bekę ;)

Beczce można jeszcze zafundować kilka malowniczych zacieków oraz resztki farby.
Może to zrobię, zależy do czego beczkę wykorzystam.

                                                            FINE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz